הפעילות הייתה מעולה.גל הגיע בזמן, ארגן הכל בשיתוף מלא עם כפיר ויצר קשר עם החברים שהגיעו.הילדים שיתפו פעולה והתעניינו בזכות הדרך שבה גל העביר את התוכן.היה מהנה, כיף ומעניין.