פעם היינו עורכים יום הולדת לילדים בחצר הבית, מוציאים את שולחנות וכסאות הפלסטיק, עורכים שולחן ושמים עליו כמה קערות ביסלי ובמבה. היום הילדים מחפשים אתגרים חדשים ולפעמים חצר הבית פשוט לא מספיקה לכך. מגוון רחב של אתרים ומקומות שונים בכל רחבי הארץ מאפשרים ארגון יום הולדת מושלם מחוץ לכתלי הבית או השכונה. אספנו עבורכם כמה רעיונות כיפיים ליום הולדת שהוא בעצם טיול קטן.

יום הולדת בפארקים לאומיים: כמעט בכל איזור בארץ נמצא פארק לאומי גדול ורחב ידיים שיש בו הרבה מאד פינות מושלמות לעריכת ימי הולדת ואירועים אחרים. פיקניק מסודר ומאורגן היטב יכול להיות הזדמנות לחגיגות מושלמות עם המשפחה או עם החברים. כל מה שצריך לעשות הוא למצוא מקום קרוב ונוח להגעה ולהזמין את כולם לפיקניק של שבת בבוקר. בסוף יום ההולדת חשוב לזכור לנקות את כל הלכלוך ולהשאיר את הפארק נקי ומוכן לאירוע הבא.

יום הולדת בוילה: וילות נופש יכולה להיות אטרקציה מהנה במיוחד לכל בני המשפחה והחברים הן לימי הולדת והן לאירועי בת/ בר מצווה. בוילה תוכלו למצוא משחקי שולחן לילדים, משחקי מולטימדיה, X-BOX’ , וכן בריכת שחייה, קייטרינג, חצר גדולה ועוד.

יום הולדת על חוף הים: הזדמנות לחגיגה מושלמת בקיץ אפשר למצוא בחוף הים. תחשבו על יום הולדת בשעות אחר הצהריים, כשהשמש כבר לא קופחת ומזג האוויר נעים יחסית. הבריזה מהים היא מושלמת ואחד הדברים הכי כיפים הוא לעשות קומזיץ מול המים, לשיר ולהנות ביחד מהאווירה המיוחדת. חשוב לבחור חופי ים מורשים שאפשר להכין עליהם קומזיץ, לדאוג שהילדים לא ייכנסו למים אם אין מציל בחוף ולבחור חוף עם גישה נוחה וקלה עם כלי רכב, כך שלא תצטרכו לסחוב את הציוד והאוכל קילומטרים ארוכים.

יום הולדת בגני חיות: כמעט כל גן חיות בארץ מחזיק היום מחלקת אירועים שאיתה אפשר לתאם עריכת ימי הולדת במקום. אפשר להביא את הילדים לביקור בגן החיות, להנות מהדרכה ופעילות הקשורה לחיות ולהכין עבורם שולחנות אוכל המתאימים ליום ההולדת. למרות שמדובר בתענוג לא זול בכלל, זהו ללא ספק יום הולדת בלתי נשכח – בייחוד עם חתן או כלת השמחה הם אוהבי חיות מושבעים.

יום הולדת שהוא טיול: טיולי משפחות הם עניין פופולרי מאד בשנים האחרונות ואפשר לנצל את המצב לעריכת ימי הולדת מושלמים. כל מה שצריך לעשות הוא לארגן יום טיול שכולל עצירות בכמה אתרים בדרך, אפשר להתחיל אתה יום בפיקניק יום הולדת ולסיים אותו ב”על האש” מהנה בפארק או בכל מקום אחר שנבחר. מדובר בחוויה עם כל החברים ובני המשפחה שקלה לביצוע ומהנה גם עבור הילדים וגם עבור המבוגרים.

ימי הולדת מחוץ לבית יכולים להיות אופציה טובה כשכבר עברתם כמה ימי הולדת ואתם רוצים לגוון או לשנות. אם הילד שלכם אוהב טיולים, נהנה מהטבע, יש לו קוצים בישבן או שאתם פשוט חייבים לצאת קצת מהבית, יום הולדת מחוץ לבית הוא אופציה מעולה עבורכם. ההוצאות הקטנות, הכיף גם עבור המבוגרים והחוויה הבלתי נשכחת והשונה – כל אלו הופכים את החגיגות לקצת יותר מהנות עבור כולם.  

כתיבת תגובה