ימי הולדת עם בעלי חיים – זה תמיד מחזה מרהיב המלא בהפתעות ומסקרן לא רק את הילדים אלא גם את המבוגרים. במופע כזה בדרך כלל החיות המככבות הן חיות אקזוטיות כמו נחשים, לטאות , עכבישים אבל לא רק. כמובן שניתן למצוא הפעלות עם בעלי חיים כמו ארנבים, אוגרים, תוכים ועוד מגוון גדול של בעלי חיים . יש יתרון עצום בימי הולדת עם חיות כי דרך המשחק איתם , ילדים לומדים המון על החיות. על אופן הטיפול בהם, על החיים שלהם וזו הופכת להיות חוויה עצומה לילדים בכל הגילאים.

אפשר לארגן את היום הולדת בנושא של חיות, כלומר לא רק שההפעלה תהייה עם חיות אלא שכל דבר שקשור ליום הולדת החל מהעניין הקטן ביותר כמו הזמנות, יהיה לו אפקט של החוויה שהילדים עומדים לעבור. תדפיסו תמונות (לא חייבים לקנות בכלל הזמנות מעוצבות) עם חיות. תגזרו , תצבעו, תקשטו כך שבתוך התמונה יהיה ניתן לרשום 
את פרטי יום ההולדת. אגב זו עבודת יצירה של ממש לילדים, וזה רעיון נפלא על מנת לשתף את הילד בהכנות לקראת היום הגדול.

אפשר ורצוי לרכוש הפתעות אשר הילדים יקבלו בסוף יום ההולדת גם כן עם נושא של חיות. אלה הם יכולים להיות צעצועים קטנים של חיות או ממתקים בצורות של חיות , מדבקות עם חיות ויש עוד מגוון גדול של אפשרויות.

וכמובן כמובן נא לא לשכוח מהעוגה שגם היא תהייה בצורה של חיה שהכי אהובה על הילד יום ההולדת. כיום ניתן להזמין עוגות בהזמנה אישית כאשר הילד יכול לקבוע צורה, צבע ואפילו סוג של חיה, שתככב על העוגה.

ביחד עם מפעיל תכינו רשימה של שירים על חיות, אולי אפילו סיפור מעניין על חיה מסוימת שמרתקת את הילדים. אין סוף לאפשרויות ולכן יש צורך למצוא מפעיל בעל ניסיון עשיר בעבודה עם חיות מול ילדים. 
דבר נוסף שהוא אולי החשוב ביותר לפני שקובעים עם מפעיל שעניין אתכם זה לבדוק שבעלי חיים יהיו רגילים למגע של אדם, מטופלים ומטופחים לפי הדרישות של הפיקוח הוטרינרי.

מופע עם חיות ישאירו בכם וביקיריכם המון רגשות חיוביות והילדים יהיו מלאי התלהבות ותדהמה עוד המון זמן. תספקו לכל החברים ולעצמכם חוויה לא רק יפה ומעניינת אלא גם חוויה מלמדת וחשובה אשר תורמת המון להתפתחות של הילדים שזה מאוד חשוב.

מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת  .

 

כתיבת תגובה