עונת ימי ההולדת מתחילה – איך תערכו מסיבה בלתי נשכחת?

שנת הלימודים התחילה ויחד איתה התחילה עונת ימי ההולדת בגנים ובכיתות. לא משנה באיזה גיל, חשוב לנו תמיד שתהיה מסיבה מוצלחת, שמחה ומיוחדת. מסיבה שתיזכר לנצח כחוויה נהדרת עבור החוגג/ת ועבור האורחים.

הנה כמה טיפים מאתר יומולדת.קום לחוגגים השנה, לעונת מסיבות ימי הולדת בלתי נשכחת!

תיאום ציפיות

בלוני Happy Birthday

הילד חולם לסגור עבורו את אצטדיון בלומפילד אבל לכם בקושי יש תקציב לכדורגל בגינה? האמא חולמת על יום הולדת מושקע מהאגדות אבל הילדה בכלל בקטע של ספורט? כל מסיבת יום הולדת מוצלחת מתחילה משיחה ותיאום ציפיות עם הילד/ה החוגג/ת. גם בגילאים הצעירים, דובבו ונסו להבין: מה היא מסיבה מוצלחת לדעתם? איך הם מדמיינים את יום ההולדת שלהם? מה חשוב להם? חגיגה גדולה או מצומצמת? תכנים כאלה או אחרים?

מסיבה שמתאימה לאופי הילד/ה

יש ילדים שאוהבים את תשומת הלב ואת הפוקוס, יש ילדים שמתביישים ורק רוצים שיניחו להם לנפשם. יש ילדים פעילים ויש ילדים יצירתיים. יש ילדים שיודעים בדיוק מה הם רוצים ויש כאלה שיזרמו עם כל דבר. מה שבטוח, זה שחגיגה מוצלחת צריכה להתאים לאופי הילד שלכם. לכן, בחרו בקפידה את ההפעלה ותנו למפעיל/ה רקע על הילד/ה שלכם, כדי שהחגיגה תהיה מותאמת באופן אישי עד כמה שניתן.

הגדרת תקציב

אפשר לחגוג בכיף ובשמחה בכל תקציב. חשוב שתדעו כמה אתם רוצים ויכולים להקדיש לחגיגה. קחו בחשבון עלויות למפעיל, לעיתים עלות שכירת מקום, עלויות כיבוד, עלויות קישוט וכמובן, מתנה.

בלי פאדיחות

נסו לברר עם הגננת או המורה איך חוגגים ילדים אחרים ומתי. וודאו שאין כפילויות בתאריכים, כי עלול להיות מבאס מאד לגלות שבתאריך שלכם כבר נקבעה מסיבה לילד אחר, וגם שלא נערכו כבר מספר מסיבות דומות, אם חשוב לילד שלכם להיות מקורי.

קבלו עזרה #1

אתרים ואפליקציות ייעודיים יכולים לסייע מאד בארגון המסיבה המושלמת. החל מאתרים כמו יומולדת.קום שיסייעו למצוא את ההפעלה המתאימה והמוצלחת ביותר, דרך אפליקציות הזמנה ואפילו רשימת מטלות אינטראקטיבית.

קבלו עזרה #2

הפקת מסיבת יומולדת היא אירוע שלא קל להרים לבד. משפחה, חברים ואנשי מקצוע מתאימים יכולים להיות ההבדל בין יומולדת מוצלח במיוחד לקטסטרופה. לדעת איפה לשחרר ובמי להיעזר זו בהחלט אמנות שכדאי לאמץ ואל תתביישו לבקש עזרה.

מזכרת שנשארת

פעמים רבות ההורים עסוקים כל כך בתפעול המסיבה, שבקושי מספיקים לצלם וגם כשכן, התמונות לא יוצאות מוצלחות במיוחד. אז לא, אלא אם כן יש לכם תקציב נדיב במיוחד, אנחנו לא ממליצים לכם לקחת צילום מקצועי, אבל כן ממליצים למנות חבר או קרוב משפחה עם מצלמה טובה (או לפחות מכשיר נייד עם מצלמה טובה), שיהיה אחראי על התיעוד ויעביר לכם את התמונות.

שתהיה שנת ימי הולדת מצויינת ומאושרת! מזל טוב!!!

בחרו הפעלת יומולדת

כתיבת תגובה