ישנו גיל מסוים בחייה של כל ילדה בו מתחילה הסקרנות לפעפע ובגדול, שאלות ה-למה התכופות, הרצון לגלות מה מסתתר בתוך שקעי החשמל ועוד מעשים שטיבם גילוי ומחקר אחר סודות החיים. אחד מגורמי סקרנות אלו מובילים כל ילדה בסופו של יום אל אחד משני המקומות הבאים – ארון הבגדים של אימא או שידת הטואלט בחדר השינה, שם מחזיקה כל אם בישראל את מגירות האיפור העלומות.

לרוב, התנגדותם של ההורים לאפשר לילדה להתאפר בגיל צעיר, נובעת ממניעים חינוכיים גרידא, מניעים שיש בהם טעם ושכל.
אך ישנם מספר ימים בשנה בהם אנו המבוגרים נוטים לאפשר לילדים להשתעשע קצת, לצאת מהיום-יום ואפילו להפוך לבוגרים קצת יותר. אחד מהימים האלו הוא יום ההולדת.
 
תקבעי את צבע המסיבה שלה…
כאימא לילדות צעירות ובטח לכאלו שכבר התבגרו טיפה יותר, נושא חגיגות יום ההולדת הוא דבר שמעסיק ללא הרף. הצורך להיות מקוריים, להפתיע באמצעות אטרקציה חדשה, לרגש, ובמיוחד – לעניין את בעלת השמחה וחברותיה ולהוציאן משגרת היום -יום. אז למה לא לשלב את הדברים האהובים על כל ילדה? למה לא לספק את יצר הסקרנות שלהן במספר פעילויות שיש בהן בכדי ליצור מסיבת בנות משעשעת, מסקרנת ובלעדית? איך עושים את זה? להלן מספר טיפים שיהפכו את מסיבת יום ההולדת של ילדתך למסיבה צבעונית יותר:
 
  • צאו מהשגרה – הביאו בחשבון כי במהלך יום ההולדת הקרובה, הכיבוד הוא לא העיקר אלא הנאת הילדים.
  • שלבו מספר פעילויות שאינכם נוהגים לבצע במהלך השנה מסביב לפעילות מרכזית אחת. לדוגמא, תוכלו לבנות את מוטיב יום ההולדת סביב עמדות איפור שונות (איפור גוף, איפור פנים,קעקועי נצנצים ועוד) שיהפכו לחגיגת איפור. מסיבת איפור כזו תאפשר לבנות לבלות ב”סלון היופי” שלהן במהלך כל היום וללא הגבלה, זאת במקביל לפעילויות נוספות שתערכו בבית.
  • התאימו את הפעילויות למספר גילאים במקביל – אם בבית ישנן בנות בטווח גילאים גדול, תוכלו להביא עמדות איפור לבנות הגיל הצעיר ולשלב במקביל הרצאה והדגמה של מאפרת מקצועית לנערות הבוגרות יותר. כך תוכלו להבטיח שהמסיבה תדבר לכל הגילאים (אפילו לאימהות של הילדות).
 
והעיקר לא לפחד כלל…
חשוב לזכור, ילדים הם ילדים – רובם יסתפקו בדברים הפשוטים ביותר, בהנאות הקטנות שאינם יכולים להשיג בחיי היום יום. לכן הורים יקרים, לפני שאתם מתפתים לערוך קרנבל אחד גדול בתקציב שווה ערך להפקה של סדרת טלוויזיה מצליחה, חישבו פשוט – תחשבו איפור.
כי אין יותר מהנה מקצת צבע בחיים…
 
מחפשים רעיונות נוספים? בקרו בדף המאמרים רעיונות לימי הולדת  .

כתיבת תגובה