לא בכדי נאמר כי אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשון. ורושם זה, אכן, אמור להרשים, לעורר עניין, לגרום למי שמביט בסריקה וברפרוף על המוצר המוגמר להשתהות עליו, להאריך, גם אם לעוד זמן קצר, את תשומת הלב, את הריכוז ואת הקשב לתכני המוצר ולעיצובו. 

את הרושם הראשוני יוצר עיצוב המוצר, הנראו?ת שלו. כאשר אנחנו רוצים להזמין אנשים לאירוע חגיגי בכלל ולבר מצווה בפרט, חשוב לנו שמי שייחשפו להזמנה יתרשמו ממנה, יקבלו בה את כל המידע הנדרש (מי חוגג,מה חוגג מתי חוגג, היכן חוגג) ואם אפשר (בהחלט אפשר!) לקבל גם מפה, אשר תקל עליהם להגיע אל היעד שבו אמור להתקיים האירוע.

הזמנה אינטראקטיבית…

עיצוב הזמנות לבר מצווה יכול להיעשות תוך מעורבות פעילה והבאה לידי ביטוי של הטעם והיצירתיות שלכם בהכנתן. מערכת דפוס דיגיטאלית מעמידה לשירותכם ולרשותכם אמצעים טכנולוגיים והפקתיים ותהליכי ייצור מתקדמים ומשוכללים, לרבות עיצוב וגימור מוקפדים ומלוטשים, בתוך זמן קצר, במחיר נוח ואטרקטיבי, בכל כמות נדרשת.

ניתן ליצור הזמנות עם פוטומונטאג’- שילוב צילום שלכם בתוך איור, לדוגמה- בתוך תפרחת של ענני משי ורודים, בתוך בועות או בלונים, מצוירים ומשועשעים בדמותם של ידוענים, עם כיתוב מקורי, הומוריסטי. ניתן לשלב מובאות מדברי חכמים ומן המקורות השונים.

ניתן להזמין ולקבל הזמנות לבר מצווה על ניר מבריק או מט, בדרגת עובי שונה, על נייר כרומו ועוד. אתם יכולים להעשירו לגוון את ההזמנה בכל אלמנטים של תוכן או עיצוב שנראים לכם מתאימים. כמו כן תוכלו לעקוב ולקבל מידע און ליין על כל שלב בתהליך הייצור ? או, אם לדייק, היצירה- וההפקה של ההזמנה, לרבות הגהתה ואישור סופי לפני הדפסתה. 

לא תמיד העושר שמור לרעה. כאן ועכשיו הוא שמור לטובה, לנוי ולהידור. אתם מוזמנים לערוך סיור וירטואלי ראשוני בתצוגה העשירה והמגוונת של מוצרים בכלל ושל מגוון אפשרויות ליצירת הזמנות לבר מצווה בפרט.

אל תשכחו את העיקר

אף שניתן ליצור כיום הזמנות מעוצבות ומרשימות מבחינה חזותית ואולי דווקא בשל כך, חשוב לא לשכוח, כי מעבר לרצון הטבעי והלגיטימי של בן או בת המצווה להרשים את מקבלי ההזמנה ולא רק ליידע אותם על קיום המסיבה, מיקומה ומועדה, אלא הם, לפני ואחרי הכול, הפרטים החשובים והמהותיים בה. מי שמקבלים הזמנה אמורים לקבל בה את כל המידע הדרוש.

על מנת שלא תיפול שגגה בהזמנה ולמרות הטקסט הקצר שלה- חשוב להקפיד על הגהתה, כדי שלא תיוותר, חלילה, אף לא טעות אחת קטנה- באות או במספר, מאחר שמשמעות השגיאה עלולה לגרום אי הבנה, בלבול והטעיה, לרבות אי הגעת המוזמנים בזמן או אף אל מקום המסיבה…

חשוב לדעת, כי למרות שפה האפשרויות העיצוביות, ניתן בהחלט להסתפק בהזמנה פשוטה וצנועה, אם בשל הטעם ואם בשל מגבלה תקציבית. לרשותכם עומדים אנשי מקצוע שיסייעו לכם לעצב את ההזמנה על פי הפרמטרים החשובים לכם.

ועיקר העיקרים- ההזמנה היא אות הפתיחה של האירוע. כאשר מתכננים את ההזמנה ועורכים רשימת נמענים לקבלתה ודאי מתחילים לחוש את הפרפרים בבטן. תבחרו מה שתבחרו- לשרותכם ולשירותכם זמינים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעולם הדפוס וההפקה הדיגיטאליים של מגוון מוצרי דפוס.

מזל טוב והרבה נחת ואושר!

 

כתיבת תגובה